Fredagsmys =)

Åh vilken bra dag det har varit. Massor med mys med familjen och Jess med familj. Två små bebisar och en "handikappad" (brutet ben) liten 4åring. =) Tårta, kakor och glass i mängder. =)

 

Nu sitter jag i soffan och funderar på om man ska ta en tidig kväll eller hur det blir men med tanke på att söt glömde stänga av pelletsen så är det drygt 30 grader varmt här inne. =/ Så jag får nog vänta tills det svalnat lite till..

 

Imorgon så ska jag följa med en kompis & hennes små bröder på Tomteland. Sa bli skoj. Tror jag varit där en gång när ja var liten.. =) ska bli skoj iaf. Hoppas på tur med  vädret iaf. 

 

Idag har magen värkt hela dagen. antar att det är växt värk. Och det gör inget. Men snart är 12 veckor över.  och den 13 inleds. =) Wiiie.

 

Några dagar till bara men de kommer gå galant.

 

Nu ska jag ta en bulle till tror jag eller en bit tårta till så kankse jag slocknar sen.. ;)

 

Natti natti och trevlig helg!

Puss å Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0