Allt.

Vecka 15 är på halv tid. =) 14+2 !

Jag har tappat mycket av blogg lusten. Men jag lusläser era bloggar varje gång man är ute. Men jag har helt och hållet tappat en del av intesset för internet. Finner ingen ro med det. Är uttråkad så snart jag läst bloggarna och tidningen och kollat vad folk gör på nätet på fejan. Men till och med det sista där är sjukt tråkigt.

 

Men nu är jag här så jag ska väl sluta vara pessimist. ;)

Jobbat. Chefen är på vift. Det gör dom rätt i. Dom behöver de. Men idag pajade syrup maskinen. Alltid något som går knas när dom åker. Men bara jag fick numret till teknikern så är de löst. =)

 

Mår fortfarande illa. Och är väldigt trött fortfarande. Vem orkar vara vaken hela dagen? Jag måste nästan ta en power nap varje dag. Orkar inget. Men i måndags så fick jag äntligen träffa E och hennes febriga lilla Novis. Skönt å träffa dom. Var ju inte direkt igår så de var sjukt kul. Synd bara att gumsan var febrig.

 

Så mycket mer har jag inte att säga.

 

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0